Profesjonalny e-marketing i obsługa social mediów w Warszawie

Myśląc i pisząc o nowoczesnym marketingu nie można pominąć e-marketingu lub inaczej mówiąc marketingu internetowym. Obecnie coraz więcej firm lokuje swoją działalność w Internecie i szuka tam swoich potencjalnych Klientów. Między innymi dlatego to najprężniej rozwijająca się część marketingu. E-marketing to innymi słowy wszelkie działania mające na celu zbudowanie strategii i planów dla nowego produktu lub usługi, w momencie chęci wprowadzenia ich na rynek oraz ich promocji przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi w internecie. Działania e-marketingowe mogą przebiegać na wielu różnych płaszczyznach. Dzisiejszy internet daje nam mnóstwo nowych możliwości oraz wymaga od nas dużej elastyczności i umiejętności dostosowania się do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

Agencja social media w Warszawie - skuteczne budowanie wizerunku Twojej firmy

Bardzo ważnym aspektem prowadzenia działalności w internecie jest aktywność na portalach społecznościowych, które są dynamicznie rozwijającym się kanałem komunikacji z Klientami. Posiadanie konta firmowego na Instagramie czy Linkedin oraz prowadzenie fanpage'a na Facebooku stało się normą i pozwala zwiększyć rozpoznawalność marki oraz poprawia kontakt z Klientami. Nasza agencja marketingowa zajmie się kompleksową obsługą mediów społecznościowych, która poprawi wizerunek Twojej firmy, pozwoli zyskać nowych Klientów oraz utrzymać obecnych. To Ty decydujesz o tematyce treści oraz częstości ich występowania na fanpage'u na Facebooku czy Instagramie. Oferujemy usługi na najwyższym poziomie i dbamy o ciągłe udoskonalanie profili firmowych w oparciu o analizy ruchu na profilach oraz dobieraniu publikowanych treści do wybranych przez Ciebie grup docelowych. Nasza agencja marketingowa pomoże Ci zwiększyć zasięgi w sieci oraz zbuduje profesjonalny wizerunek Twojej firmy. Potencjał mediów społecznościowych jest ogromny, więc wykorzystaj go!
Nasza agencja oferuje również profesjonalny branding inwestycji dewelopera oraz projektowanie i tworzenie reklam i gadżetów reklamowych dla firm.

 

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie i optymalizacja stron www inaczej znane pod skrótem SEO to jedna z najbardziej efektywnych technik stosowanych w marketingu. Ostatnio trochę zapomniana i odsunięta na rzecz innych rozwiązań, ale wciąż skuteczna. Minusem tego narzędzia jest czas, który musimy przeznaczyć na pierwsze efekty. Czasami na pierwsze efekty trzeba poczekać nawet pół roku. Pozycjonowanie strony www dąży do wypracowania i uzyskania możliwie najwyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej dla określonych fraz – słów kluczowych. Dzięki dobrej pozycji (są to zazwyczaj miejsca od pierwszego do piątego) w wyszukiwarce zwiększamy prawdopodobieństwo na znalezienie naszej oferty w gąszczu innych konkurencyjnych firm na rynku. Mając świetną ofertę a nie pokazując się Klientowi nic nie sprzedamy i nic nie osiągniemy, gdyż potencjalny Klient nas nie zobaczy.

E-mail Marketing

Działania E-mail Marketingu to nic innego jak wykorzystanie poczty elektronicznej do zadań marketingowych. Podstawowym zadaniem w e-mail Marketingu jest komunikacja z Klientami za pomocą poczty e-mail. Kolejne role to tworzenie różnego rodzaju baz mailingowych, przygotowywania treści marketingowych np. nesletterów, malingów, itp. Systematyczność w korzystaniu z tego narzędzia daje bardzo dobre efekty w kontaktach z Klientami. Jest to niedrogi i zarazem prosty i atrakcyjny sposób na dotarcie z przekazem firmy do potencjalnych Klientów.

Wykonywany mailing powinien być profesjonalnie przygotowany, a baza adresowa, z której korzystamy zdobyta zgodnie z dobrymi praktykami marketingowymi. W innym wypadku zamiast lojalności Klienta dostaniemy tylko jego irytację i nieprzyjemny komunikat. Nie wspominając już o wpisaniu naszej korespondencji na listę spamową.

 
 

Google AdWords

Jest to chyba najbardziej znany system płatnych reklam w sieci. Za pomocą usługi Google AdWords można nawet samodzielnie utworzyć kampanię reklamową i osobiście ją nadzorować. System, o którym piszemy umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google, a także na innych stronach www. Reklamy trafiają do danych osób w momencie, gdy ci poszukują w wyszukiwarce internetowej produktów lub usług powiązanych z naszą działalnością. Jedną z wielu zalet tego systemu jest możliwość dokładnego określenia i jednocześnie zaplanowania budżetu jaki chcemy przeznaczyć na nasze działania reklamowe.

Najważniejsze korzyści z wykorzystania w działaniach promocyjnych firmy Google AdWords to:

  • reklama naszej firmy/usługi wyświetla się osobom poszukującym informacji związanych z profilem firmy, trafia więc od razu do osób potencjalnie nią zainteresowanych
  • możliwość całkowitego nadzoru nad prowadzonymi działaniami reklamowymi – sami decydujemy ile, jak i kiedy wydamy
  • nie płacimy Google AdWords za wyświetlanie reklamy, lecz za kliknięcia. Można dzięki temu zmierzyć dokładnie skuteczność naszych działań.

Content Marketing

Content marketing w ciągu ostatnich lat stał się jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego marketingu. Pozycjonowanie stron bez dobrych i wartościowych treści jest praktycznie niemożliwe. Content czyli treści w różnej postaci mogą zostać wykorzystane do budowania świadomości marki, generowania leadów sprzedażowych czy budowania ruchu na stronie. Coraz więcej marketerów zdaje sobie z tego sprawę i coraz więcej firm inwestuje w wartościowe treści.

Na co powinniśmy stawiać przy content marketingu:

  • zdjęcia
  • video
  • wpisy na blogach i forach
  • raporty i podsumowania
  • tutoriale
  • artykuły eksperckie

Facebook Ads

Facebook to najpopularniejsze medium społecznościowe. Wbrew pozorom portal ten dysponuje największą bazą użytkowników nie tylko w Polsce ale i na świecie. Użytkownicy zamieszczając informacje, sami  budują wiedzę portalu (co robią, gdzie bywają, czym się interesują, itp.).  Jednym słowem Facebook dysponuje bardzo szczegółowymi informacjami, które marketerzy mogą wykorzystać na wiele sposobów.

Portal daje możliwość odpłatnej reklamy na swoim serwisie. Służy do tego Facebook Ads. To zaawansowane narzędzie do tworzenia kampanii marketingowych kierowanych do ściśle określonej  grupy odbiorców – tzw. audiences. Dzięki zaawansowanym narzędziom do określania  (targetowania) możemy dokładnie określić grupę potencjalnych Klientów do których chcemy dotrzeć m.in. płeć, wiek, obszar geograficzny, zainteresowania.

Marketing wirusowy

Viral Makreting  czyli inaczej Marketing Wirusowy jest to element działań marketingu internetowego, który ma za zadanie stworzenie sytuacji, w której internauci sami wymieniają między sobą wiadomości związane z firmą lub jej działalnością. Takie działania pozwalają na szybkie przemieszczanie się danej informacji i jednocześnie dotarcie do wielu osób przy niskim nakładzie finansowym. Główną zaletą jest fakt, że potencjalni klienci sami rozsyłają między sobą informację (film, artykuł, itp.).

OUTSOURCING
MARKETINGU

KREACJA

MARKETING INTERNETOWY

STRONY INTERNETOWE

POLIGRFIA

REKLAMA WIZUALNA

PRODUKCJA

FOTO/VIDEO

EVENTY